Followers

Thursday 31 March 2011

Tak Sangka Begini Jadinya..

Sumpah aku tak sangka wei..
Aku tak terfikir pun sampai ketahap ini..
Aku ingat takde orang nak jadi follower aku..
Aku bukan sape kat dunia blogger ni..
Aku cuma menulis dari hati..
Apepun, tak sampai 24 jam aku create akaun blog aku yang satu ni, aku sudah mempunyai 3 orang follower.
Bagi aku yang kerdil dalam dunia blog ni, aku terharu dengan penghargaan itu..
"Eleh minah nie..tu pun nak kecoh ke? orang lain punye follower dah ribu raban pun tak kecoh mcm die ni!"
Suka hati kau lah nak cakap ape, aku memang tak kisah.. :)
Jadi sebagai tanda penghargaan dan ucapan terima kasih, sini aku kan perkenalkan follower aku yang ke-2 iaitu..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Cik Ztie..eh cik lagi ke?? Rase2 mcm dan jadi Puan kan.. sebab kalau aku baca entry terbaru die, die ni macam baru kawin je.. Jika betul ramalan ku, Selamat Pengantin Baru di ucapkan.. :) (klik nama die untuk terus ke blog die k :)

Dan follower aku yang ke 3 adalah...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Puteri Berdarah Merah....yee.. tak lain tak bukan Blogger otai kite ni Cik Kak Zie or soon to be Puan Zie hehehehe.. Rase2nye la, hampir semua blogger kat Sarawak ni kenal die.. Die ni femes tau.. dah mcam celebrity d alam maya.. Aku bace blog die ni dari aku jadi student dulu sampai aku dan bekerja sekarang. Pagi2, lepas check email, aku akan bace blog yang aku suke lepak dan blog die adalah satu kemestian bagi aku hari2.. Sampaikan kalau die tak publish entry baru die kat blog, aku akan msg die dan bertanya kenapa tak update.. Huh! smpai mcm tu sekali nok.. :)

Ape2 pon, terima kasih di ucapkan :)

2 comments:

  1. okie lah ya.lak rame yang akan jadi follower ktk.and untung lah ktk, zie jadi follower ktk:).kmk xda bah.tapi zie ada blog walking and drop komennya,kmk lagik suka.

    ReplyDelete

Thank You for dropping ur comment.. :)