Followers

Wednesday 30 March 2011

Kenapa?

Assalamualaikum..
Aku tahu pelbagai persoalan akan timbul mengenai kewujudan blog ini d alam cyber ini..
Aku sengaja membuka akaun blog ini sebagai tempat aku meluah segala macam perasaan yang aku tidak mampu lepaskan pada sesiapa..
Di dalam blog ini juga, aku ingin merahsiakan siapa aku daripada kalian..
Kenapa?? Nah.. sudah timbul persoalan bukan?
Kerana aku ingin bebas menulis tanpa sekatan. Sekiranya aku menunjukkan sapa aku di sini, mungkin itu akan menjadi halangan untuk aku terus mencoret d skrin komputer ini. Cukuplah sekiranya aku menyatakan bahawa aku ini seorang perempuan yang sederhana yang sedang mencari arah hidup masa depan nya. Bila kita berbicara soal masa depan, ianya meliputi soal kehidupan dan kerjaya serta perjalanan seorang khalifah Allah.
Gambar header tu gambar kau ke? Persoalan lagi kan.. Tidak, itu bukan gambar aku.. Gambar tu aku cilok dari Google Image..Tapi apa yang aku dapat bagitau, itu adalah gambaran diriku?
Kenapa blog tittle nama "Tentang Cinta Ini"? Ya, kerana aku ingin berkongsi rasa dalam blog ini mengenai kisah atau perjalanan kisah cintaku..
Aku akan bercerita lebih lanjut lagi nanti k..
Till later..

4 comments:

  1. welcome to the blog world dear...sik pa..sik pa ktk sembunyikan identiti ktk..as long as ktk dpt meluahkan pa yg ktk rasa k...

    ReplyDelete
  2. hye Miss Fida..
    Thank you for ur support..
    Thank you for reading my blog..
    Kmk ingat sik sapa mok baca blog kmk tek..
    Anyway, Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  3. kmk sokong miss fida.... terpulang dgn ktk nak.reveal identity ktk or x. or just to certain people. blog is another way of therapy bah. sila merapu byk2 haha... mun org xska baca .. cloae jak.. tol sik?

    ReplyDelete
  4. ztie.. nang betol.. hehhehehe
    kepak juak merapu dalam hati..
    Better luah kat blog tok jak..
    Thankz for reading dear.. :)

    ReplyDelete

Thank You for dropping ur comment.. :)