Followers

Friday 1 April 2011

Berkecil HAti

Pernah sik ko rasa apa yang aku rasa?
Time aku kol kau, kau mala jak gago benda lain.
Ko sik pernah peduli apa yang aku rasa.
Kau tauk sik, aku kecik hati bena ngan kau aie.
Marek, aku kol kau. Kau gik gago ngga cerita d you tube.
You tube ya dapat d pause bah. Apasalah ko pause n fokus ngan apa yang aku mok padah.
Aku nang bena2 kecik hati ngan kau aie.
Kau sik pernah hargai apa yang aku polah. Kira ok lah aku yang kol kau. Nak harap kau kol..xboh jak.
Aku kecik hati sampei aku rasa aku mok jadi bisuk jak. Sak ko sik dengar suara aku gik. Sak aku sik kol ko gik. Sak ko sik dengar aku nunggah ko gik. Biar semua jadi sepi. Sepi mcm hati aku. :'(

7 comments:

  1. Miss Fida, banyak dah kmk sabar aie.. Tapi ALLAH tetap dan masih berik kmk kesabaran tok.. :)

    ReplyDelete
  2. selagik kita masih dpt sabar, sabar jak k..tpi andai kata dh sik pat tahan gik..luah jak..sebab..makin ktk simpan makin sakit kitak..

    ReplyDelete
  3. salam Luna...

    Baruk akak tok ada kesempatan nak membalas ko...
    ok.. berdasarkan apa yang akak paham nak...
    kita dalam berpasangan tok kan...
    memang kenak banyak bersabar...
    sebab dari sia nya menduga tahap keegoan masing2.. sapa yang akan mengalah..sapa yang akan beralah.. semua ya penting...
    if u love him... be patience. ya ajak dapat akak madah sebab akak dah asa kehilangan nya...
    jadi.. now become more appreciate with the people arond me that love me...

    :) be patience. Sabar kay... (pandey jak akak tok kakar tapi sendiri ya.. menangung rindu yg teramat!)

    tq berik komen dalam blog kamek.. just kamek belum ada masa nak mereply.. agik jiwa kacau. hehehe...

    ReplyDelete
  4. Kak Kembhojha:
    Terima kasih kak atas nasihat kitak..
    Kmk sangat2 hargai apa di nasihat kitak ngan kmk..
    Kmk nang selalu sabar kak.. Selalu gilak.
    Setiap apa jak yang terjadi antara kmk duak, kmk yang ngalah kak.. walaupun terang terangan nya yang salah.. Kmk buang ego kmk demi nya..
    Kmk bersyukur gilak sebab Allah berik kmk kesabaran sebanyak tok. Walaupun kmk belom merasa kehilangan, tapi sedikit sebanyak dari cerita ktk, molah kmk sedar betapa perlu kita hargai orang d sekeliling kmk. Mun dapat, kmk mok suruh nya baca blog kitak kak.. Sak nya tauk mcm rasa sakit bila kita kehilangan orang yang kita sayang.. :(

    ReplyDelete
  5. luna..njoy ur life kedong gik mudak ya deng..boh nak stress2 ngan urang laki.mun nya benar maok kitak, nya akan jaga hati kitak n so on..kitak ekot flow jak lah..aik,betol kah nak d padah mek tok..kmk tok jenis hepi go lucky..mun kmk bingung, mek kan enjoy2 ngan kawan2 mek sampei mek lupak problem.lambat laun nya akan kontek kitak juak bah...dont wori...

    ReplyDelete
  6. Kak siti: thankz atas nasihat kitak kak.. really appreciate it.. :)

    ReplyDelete

Thank You for dropping ur comment.. :)